نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما

شماره تلفن نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران

✥تلفن دفتر مرکزی:

۱۰خط ویژه 77508439(021)


✥شمال تهران: 26312642(021)

✥غرب تهران: 44691735(021)


✥شرق تهران: 77508439(021)


✥جنوب تهران: 33940195(021)


✥تعمیرکار آنلاین: 09125012945

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در محل

آیا ماشین لباسشویی پاکشوما شما دچار مشکل شده و قصد تعمیر آن را دارید؟ ما به عنوان مجموعه خدمات سرویس که تجربه ای دیرینه در این کار داریم، این کار را به نحو احسنت و در محل برایتان انجام می دهیم. کافی است یک بار از خدمات ما بهره مند گردید.

دقت در تعمیر، سرعت عمل و رضایت مشتریان اولویت ما می باشد. خوشحالیم که توانسته ایم رضایت مشتریان خود را جلب نماییم. ضمنا این افتخار را هم داریم که در خدمت شما مشتریان جدید هم باشیم. این را به شما قول می دهیم که با دریافت خدمات ما، حسی جز رضایت به سراغتان نخواهد آمد.

✥کلیه خدمات تعمیر لباسشویی پاکشوما ارائه شده توسط خدمات سرویس دارای گارانتی 6 ماهه می باشد✥

عیب یابی، نصب، تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی تبدیل به جزء لاینفک آشپزخانه شده و شستشوی لباس ها بدون آن، امری است دشوار. به دلیل اهمیت بالایی که ماشین لباسشویی در خانه دارد برای سالم ماندن و جلوگیری از خرابی ماشین لباسشویی خود باید نگهداری درستی انجام دهید. ماشین لباسشویی نیز مانند دیگر لوازم خانگی نیاز به نگهداری و مراقبت دارد اما گاهی نیز ممکن است با رعایت همه نکات باز هم لباسشویی دچار مشکل شود و به تعمیرات نیاز پیدا کند.

اگر تعمیرات ماشین لباسشویی به موقع انجام شود و همچنین از شوینده و جرم گیر استاندارد استفاده کنید ماشین لباسشویی شما هرگز دچار خرابی با هزینه های زیاد نمی شود و در واقع عمر آن افزایش می یابد.

اما سوال اینجاست که دقیقا چه موقعی باید به سراغ تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما برویم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر برای این ماشین، مشکلاتی از این قبیل موارد رخ دهند، باید سریعا با یک تعمیرکار تماس بگیریم:

      • در صورتی که ماشین با صدای غیر طبیعی مواجه شده و صدای آن زیاد است.
      • وقتی که روشن می شود، اما شروع به کار نمی کند.
      • با مشکل در عملیات تخلیه آب روبروست.
      • در حین خشک کردن، زیاد تکان می خورد یا صدای بد از خود بروز می دهد.

علاوه بر خدمات مربوط به تعمیر لباسشویی پاکشوما، خدمات دیگری همچون عیب یابی، نصب و سرویس ماشین لباسشویی پاکشوما و شماری از ماشین های دیگر با برندهای مجزا، از فعالیت های مربوط به مجموعه ما به حساب می آیند. اگر خواهان دریافت این خدمات هستید، می توانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان به محض دریافت تماس ، با شما ارتباط خواهند گرفت.

خدمات ماشین لباسشویی پاکشوما

اگر سوال شما این است که خدمات قابل ارائه از سوی مرکز تخصصی خدمات سرویس شامل چه مواردی می گردد؟ در قسمت زیر توضیحاتی را راجع به این موضوع ارائه داده ایم. با ما همراه باشید:

    • تعمیر در محل : تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در محل مزیت های زیادی دارد. یکی از مزایای خوب این کار این است که ماشین لباسشویی نیاز به حمل و نقل نداشته و مشکلات مربوط به حمل و نقل آن، گریبانتان را نمی گیرد.
    • گارانتی 6 ماهه : خدمات سرویس، تمامی خدمات تعمیرات لباسشویی پاکشوما را به مدت 6 ماه گارانتی می کند.
    • استفاده از قطعات اصل : تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما با کمک قطعات اصل، یعنی تعمیر تضمینی. با توجه به اینکه عمر و کیفیت این قطعات، بالا است خیالتان راحت است که حالا حالاها ماشین شما به مشکل دچار نخواهد شد
    • تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی : تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی، ادعای ما نیست. کار ماست. اگر می خواهید از تعمیرات تخصصی بهره مند شوید، روی ما حساب کنید.
    • ارائه ضمانتنامه کتبی : خدمات سرویس  بابت تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما ضمانتنامه کتبی 6 ماهه خدمت شما ارائه می کند. با این اوصاف، جایی برای بی اعتمادی باقی نخواهد ماند.
    • صرفه جویی در هزینه و زمان : کارشناسان ما ابتدا لباسشویی پاکشوما شما را بازدید کرده و بر اساس نوع و میزان خرابی، هزینه را متناسب با نرخ اتحادیه ارائه کرده و بعد از کسب رضایت، تعمیرات را شروع می کنند.
سرویس کار لباسشویی پاکشوما

انتخاب تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی پاکشوما

انتخاب تعمیرگاه مجاز جهت تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما، امری است معقولانه. سپردن ماشین لباسشویی دست هر تعمیرکار یعنی پذیرش ریسک ناشی از این کار. ابتدا باید مطمئن شوید مرکزی که قرار است ماشین را به آن بسپارید، تخصص و تجربه کافی دارد یا خیر و بعد اقدامات بعدی را انجام دهید. در غیر اینصورت ممکن است مشکل ماشین لباسشویی شما اصلا حل نشود. حالا شما میمانید و هزینه های بیهوده ای که بابت تعمیر پرداخت کرده بودید. پس به خاطر حفظ پولتان هم که شده، تعمیرگاه های مجاز را برای تعمیر انتخاب کنید. مطمئن باشید از این کار پشیمان نخواهید شد.

فرقی نمی کند که ماشین لباسشویی شما دچار چه مشکلی شده باشد، ما به محض عیب یابی ماشین لباسشویی پاکشوما، تعمیرات را شروع کرده و به اتمام می رسانیم. اگر ماشین لباسشویی شما دچار لرزش شده و یا دیگ آن نمی چرخد، ما تعمیرات مربوط به هر یک از این مشکلات به اضافه مشکلات دیگر را انجام خواهیم داد. کافی است به ما اعتماد کنید تا نتیجه شیرین حاصل از این اعتماد را با چشم های خود ببینید.

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران

ما تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران را انجام داده و حوزه فعالیت های ما در تمامی مناطق 22 گانه تهران می باشد. لذا اگر شما همشهریان عزیز تهرانی به دنبال یک تعمیرگاه مجاز و رسمی برای تعمیر لباسشویی پاکشوما خود هستید، می توانید روی خدمات مجموعه ما حساب کنید. ما قادر به رفع عیب ماشین لباسشویی پاکشوما بوده و تمام عیب های جزئی تا بزرگ را برطرف خواهیم کرد. پس نگران هیچ یک از این مسائل نباشید. تا خدمات سرویس در کنار شماست، نگرانی بی معناست.

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در شمال تهران

نیاوران، جمشیدیه، شمیرانات، الهیه، اقدسیه، تجریش، دولت، جردن، فرمانیه، کامرانیه، میرداماد، آجودانیه، زعفرانیه، پاسداران، زرگنده، بلوار کاوه، دیباجی، سعدآباد، فرشته، شریعتی، جماران، ظفر، اندرزگو، شریعتی، پل رومی، شهرک غرب، سعادت آباد، و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در مرکز تهران

ولیعصر، شهید بهشتی، شهید مطهری، فاطمی، یوسف آباد، انقلاب، ونک، شیراز، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در جنوب تهران

نازی آباد، منیریه، خانی آباد، راه آهن، جمهوری، حافظ، جوادیه، نواب، ، قزوین، امامزاده حسن، یافت آباد، شادآباد و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در غرب تهران

جنت آباد، آیت الله کاشانی، تهرانسر، آزادی، مهرآباد، پونک، صادقیه، شهرک اکباتان، دریاچه چیتگر، سردار جنگل، توحید، بلوار فردوس، شهران، کن، شهر زیبا، مرزداران، شهرک راه آهن، ستارخان، ستاری، خلیج فارس و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در شرق تهران

تهرانپارس، پیروزی، شهرک امید، نارمک، شمس آباد، رسالت، دبستان، مجیدیه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، رسالت، هنگام، الغدیر، سرسبز، سبلان، وحیدیه، نظام آباد، باقری، سید خندان، نیرو هوایی، افسریه، تهران نو و …

پشتیبانی تعمیرات ماشین لباسشویی

خدمات سرویس هفت روز هفته و 24 ساعته جهت تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در خدمت شما همشهریان تهرانی عزیز می باشد.

گارانتی تعمیرات ماشین لباسشویی

پس از تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما توسط تعمیرکاران خدمات سرویس، گارانتی تعمیرات تقدیم شما عزیزان خواهد شد تا با خیال راحت تعمیراتتان را به ما بسپارید.

تعمیرکار ماشین لباسشویی

تعمیرکاران خدمات سرویس در تمام نقاط تهران با افتخار و در سریع ترین زمان نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما شما اقدام خواهند کرد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهی ثبت نشده است

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.