نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو

شماره تلفن نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در تهران

✥تلفن دفتر مرکزی:

۱۰خط ویژه 77508439(021)


✥شمال تهران: 26312642(021)

✥غرب تهران: 44691735(021)


✥شرق تهران: 77508439(021)


✥جنوب تهران: 33940195(021)


✥تعمیرکار آنلاین: 09125012945

✅تعمیر ماشین لباسشویی دوو در محل شما با ضمانتنامه کتبی

مجموعه خدمات سرویس با همراهی کارشناسان مجرب، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات ماشین لباسشویی دوو جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد.

انواع تعمیرات تخصصی کلیه محصولات دوو را با قطعات اصل در تمام مناطق 22 گانه تهران را از ما بخواهید.

اگر جستجو برای پیدا کردن تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی دوو را انجام داده اید و به نتیجه دلخواه نرسیده اید، حالا با ما، این نتیجه را حاصل خواهید کرد. قطعا مراجعه به تعمیرگاه مجاز بابت دریافت خدمات تعمیر، همراه با مزیت های بیشتری است. پس خود را از این مزایا محروم نکنید. یکی از مزایای مراجعه به خدمات سرویس، ارائه ضمانتنامه کتبی 6 ماهه است. در ضمن مشکلات مربوط به ماشین لباسشویی هم به طرز اصولی تعمیر شده و احتمال بازگشت آنها، حداقل در کوتاه مدت، صفر خواهد بود.

✥کلیه خدمات تعمیر لباسشویی دوو ارائه شده توسط خدمات سرویس دارای گارانتی 6 ماهه می باشد✥

تعمیرات لباسشویی دوو

اگر سوال شما این است که چرا باید خدمات تعمیر ماشین لباسشویی دوو را از مجموعه ما دریافت کرده و ما را انتخاب کنید؟ پاسخ قانع کننده ای برای این سوال داریم. شما با انتخاب خدمات سرویس می توانید از سرعت بالای خدمات بهره مند شوید. تمام خدمات مربوط به تعمیر، با ضمانت، تقدیم حضور شما خواهند شد. می توانید از پرداخت هزینه های کلان در امان مانده و هزینه های به صرفه تری را بابت تعمیر لباسشویی دوو پرداخت نمایید.

در ضمن پرسنل تعمیرکار ما دائما در حال به روز کردن اطلاعات خود بوده از این رو تبدیل به یک نیروی ماهر و زبردست شده اند. بنابراین خدمات تعمیراتی را مطابق با آخرین اطلاعات ارائه می دهند  پس می توانند همه مشکلات رخ داده در ماشین را به سرعت حل نمایند.

همان‌ طور که میدانید ماشین لباسشویی جزو وسایل ضروری زندگی است و خرابی و مشکلات آن ها گاهی هزینه بر و وقت گیر است باید تعمیر به صورت تخصصی و با مهارت کافی انجام شود زیرا اگر مهارت و دانشی کافی نباشد مشکلات بزرگتری برای ماشین لباسشویی شما ایجاد می شود تعمیر لباسشویی دردسرساز است.

برای جلوگیری از وقوع هر گونه خرابی شما باید به شیوه درست و صحیحی از لباسشویی نگهداری کنید، مهم ترین موضوع برای دیر آسیب دیدن آن نگهداری آن است.

نحوه دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی دوو

چطور می توانید خدمات مربوط به تعمیر ماشین لباسشویی دوو را از خدمات سرویس دریافت نمایید؟

کافیست متناسب با منطقه خود با یکی از شماره تلفن های ذکر شده در ابتدای صفحه تماس بگیرید. تعمیرکار متخصص خدمات سرویس در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و نسبت به رفع عیب و تعمیر ماشین لباسشویی ما اقدام خواهد کرد.

پس از اتمام تعمیرات ضمانتنامه 6 ماهه تقدیم می گردد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی دوو چقدر است؟

یکی از انواع ماشین لباسشویی که حاوی کیفیت و عملکرد مناسبی بوده و در بین مخاطبان به جایگاه خوبی دست یافته، ماشین لباسشویی دوو است. اما با توجه به دلایل مختلف ممکن است مشکلاتی در ماشین لباسشویی به وجود آید که در این زمان، تنها راه حل، تعمیر ماشین لباسشویی دوو خواهد بود. وقتی صحبت از تعمیر ماشین لباسشویی به میان می آید، اولین سوالی که ذهن افراد را درگیر می کند، این است که هزینه تعمیر چقدر است؟ در جواب این سوال باید بگوییم هزینه تعمیر این ماشین به پارامترهای زیادی بستگی دارد.

مثلا ممکن است چند قطعه در ماشین لباسشویی دوو نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند. یا نه، مشکل جزئی باشد و فقط به تعمیر یک قطعه احتیاج باشد. مسلما در این حالت، هزینه تعمیر، کمتر خواهد بود. البته اینکه از چه طریقی برای تعمیر ماشین لباسشویی دوو اقدام کنید هم بی تاثیر در این موضوع نیست.

هزینه ها کاملا منصفانه و منطبق با نرخ اتحادیه می باشد.

ما پس از عیب یابی ماشین لباسشویی دوو و همینطور رفع عیب آن به طور کامل، هزینه را از شما اخذ خواهیم کرد. پس نیازی نیست قبل از پایان کار، مبلغی را حتی به عنوان بیعانه واریز نمایید. بلکه پس از اتمام کار، هزینه ها قابل پرداخت بوده و این موضوع کاملا به نفع شما خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی دوو

چرا خدمات سرویس ؟

در حال حاضر مراکز بسیاری تحت عنوان تعمیرکار ماشین لباسشویی دوو فعالیت دارند. اما مسئله اینجاست که کیفیت خدمات قابل ارائه از سوی آنها متفاوت است. خوشبختانه ما این افتخار را داریم که خدماتی با کیفیت و با هزینه کاملا منصفانه را به شما عزیزان ارائه نماییم. برخی از خدمات ما عبارتند از :

    • تعمیر در محل : حمل ماشین لباسشویی با توجه به وزن سنگین آن اصلا کار آسانی نیست. ضمن اینکه این کار، از سلامت ماشین نیز می کاهد. ولی با دریافت خدمات تعمیر در محل از سوی مجموعه ما، نیازی به هیچ یک از این ریسک ها نخواهد بود.
    • گارانتی 6 ماهه : گارانتی 6 ماهه که مجموعه ما به شما تقدیم می کند، نوعی تضمین بابت ارائه خدمات است که خیالتان را راحت می سازد.
    • استفاده از قطعات اصل : مزیت مهم دیگری که ما در اختیارتان قرار خواهیم داد، بهره مندی از قطعات اصل می باشد. قطعات اصل از کیفیت و عمر بالا برخوردار بوده و قابل قیاس با قطعات فیک نیستند.
    • تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی : تعمیرکارهای حاضر در تعمیرگاه لباسشویی خدمات سرویس، کاملا حرفه ای و مسلط به عیب یابی و تعمیر لباسشویی هستند. لذا از عهده انجام تعمیرات تخصصی برآمده و مشکلی را حل نشده باقی نمی گذارند. پس نگران این موضوع نباشید.
    • ارائه ضمانتنامه کتبی : ضمانتنامه کتبی یعنی یک سند معتبر از خدمات که فقط تعمیرگاه های مجاز، آن را تقدیم می کنند.
    • صرفه جویی در هزینه و زمان : اگر به دنبال تعمیر ماشین لباسشویی دوو خود با نرخ اتحادیه هستید، اگر خواهان بازدید در سریع ترین زمان از سوی متخصصین هستید، می توانید با خدمات سرویس، تمام این امور را تحقق ببخشید.

تعمیر ماشین لباسشویی دوو در تهران

اگر خواهان دریافت سریع و با کیفیت خدمات تعمیر لباسشویی دوو در تهران هستید، می توانید روی مجموعه خدمات سرویس حساب کنید. مجموعه ما با برخورداری از تکنیسینهای مجرب و حرفه ای با نهایت سرعت و دقت، دستگاه را عیب یابی کرده و نسبت به تعمیر آن اقدام می کنند.

لذا اگر خواهان بهره مندی از حس مطلوب رضایت هستید، تعمیرات لباسشویی دوو خود را به ما بسپارید.

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی دوو در شمال تهران

نیاوران، جمشیدیه، شمیرانات، الهیه، اقدسیه، تجریش، دولت، جردن، فرمانیه، کامرانیه، میرداماد، آجودانیه، زعفرانیه، پاسداران، زرگنده، بلوار کاوه، دیباجی، سعدآباد، فرشته، شریعتی، جماران، ظفر، اندرزگو، شریعتی، پل رومی، شهرک غرب، سعادت آباد، و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی دوو در مرکز تهران

ولیعصر، شهید بهشتی، شهید مطهری، فاطمی، یوسف آباد، انقلاب، ونک، شیراز، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی دوو در جنوب تهران

نازی آباد، منیریه، خانی آباد، راه آهن، جمهوری، حافظ، جوادیه، نواب، ، قزوین، امامزاده حسن، یافت آباد، شادآباد و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی دوو در غرب تهران

جنت آباد، آیت الله کاشانی، تهرانسر، آزادی، مهرآباد، پونک، صادقیه، شهرک اکباتان، دریاچه چیتگر، سردار جنگل، توحید، بلوار فردوس، شهران، کن، شهر زیبا، مرزداران، شهرک راه آهن، ستارخان، ستاری، خلیج فارس و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی دوو در شرق تهران

تهرانپارس، پیروزی، شهرک امید، نارمک، شمس آباد، رسالت، دبستان، مجیدیه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، رسالت، هنگام، الغدیر، سرسبز، سبلان، وحیدیه، نظام آباد، باقری، سید خندان، نیرو هوایی، افسریه، تهران نو و …

سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی دوو

  • ماشین لباسشویی دوو باید در مکان خود به طور صحیح تراز باشد، برای تراز کردن از پیچهای زیر ماشین استفاده کنید.
  • در مکانی که در معرض مستقیم اشعه آفتاب یا بارندگی یا سرما هست، ماشین لباسشویی دوو خود را نصب نفرمایید.
  • لباسشویی شما از سطح دیوار بیش از 5 سانتی متر باید فاصله داشته باشد.
  • در هنگام کار ولوم تایمر ماشین لباسشویی دوو را تغییر ندهید.
  • هر چند وقت یکبار مطمئن شوید که لوله تخلیه یا شیلنگ خروجی وصل بوده و مسیر خروج آب مسدود نباشد.
  • بعد از هر شستشو در ماشین را باز بگذارید تا هوا داخل ماشین گردش نموده و رطوبت آن از بین برود.
  • هر چند وقت یکبار بدون ریختن لباس در ماشین برنامه کامل شستشو را با استفاده از یک ماده حلال کلسیم انجام دهید تا رسوبات ماشین پاک شود.
  • محفظه جا پودری را هر چند وقت یکبار تمیز نمایید.
  • برای دو شستشوی متوالی حداقل یکساعت فاصله قرار دهید.
  • استفاده از لوله کشی با شیر مخلوط و تولید آب ولرم در ماشین لباسشویی، برای کاهش مصرف برق بسیار مفید خواهد بود.
پشتیبانی تعمیرات ماشین لباسشویی

خدمات سرویس هفت روز هفته و 24 ساعته، جهت تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در خدمت شما همشهریان تهرانی عزیز می باشد.

گارانتی تعمیرات ماشین لباسشویی

پس از تعمیر لباسشویی دوو شما توسط تعمیرکاران خدمات سرویس، گارانتی تعمیرات تقدیم شما عزیزان خواهد شد تا با خیال راحت تعمیراتتان را به ما بسپارید.

تعمیرکار ماشین لباسشویی

تعمیرکاران خدمات سرویس در تمام نقاط تهران با افتخار و در سریع ترین زمان نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی دوو شما اقدام خواهند کرد.

5/5 - (3 امتیاز)
انتشار یافته: 4
  1. سلیمانی زاده
     
     
    1400/04/04 - 2:23

    ماشین لباسشویی من ارور ای دو میده، این ارور یعنی چی؟ و چه کاری باید انجام بدم که این ارور رفع بشه؟

    1. khadamatservi
       
       
      1400/04/05 - 10:39

      سلام برای رفع این ارور از تعمیرکار کمک بگیرید، معمولا وقتی شیربرقی ماشین لباسشویی یا پمپ دستگاه کار نکنن این ارور ظاهر میشه برای رفع اون بهتره توسط تعمیرکار عیب یابی، تعمیر و در صورت نیاز شیر برقی تعویض بشه.

  2. هدایتی
     
     
    1400/04/25 - 0:22

    توی جیب لباسمون سکه بوده توی ماشین انداختیم الان ماشین رو روشن میکنیم صدای سکه میده ولی نمیتونیم پیداش کنیم، خودمون میتونیم باز کنیم دیگ ماشین لباسشویی رو یا نیاز به تعمیرکار داره؟

    1. khadamatservi
       
       
      1400/04/26 - 10:18

      درود وقتتون بخیر بهتره باز شدن دیگ توسط تعمیر کار انجام بشه ممکنه خودتون دچار آسیب بیشتر بشید.

Comments are closed.

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.