نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر

شماره تلفن نمایندگی ماشین لباسشویی حایر در تهران

✥تلفن دفتر مرکزی:

۱۰خط ویژه 77508439(021)


✥شمال تهران: 26312642(021)

✥غرب تهران: 44691735(021)


✥شرق تهران: 77508439(021)


✥جنوب تهران: 33940195(021)


✥تعمیرکار آنلاین: 09125012945

✅تعمیر ماشین لباسشویی حایر در محل شما با ضمانتنامه کتبی

ماشین لباسشویی حایر همراه با مدل های متنوعی است. مانند لباسشویی دوقلو حایر، لباسشویی سطلی و لباسشویی درب دار. هر کدام از این مدل ها ممکن است بعد از مدتی دچار مشکل شوند. اما جای هیچ نگرانی نیست. کافی است با تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی حایر خدمات سرویس تماس گرفته و راه حل را از آن بخواهید. در این صورت است که هر نوع مشکل رخ داده در ماشین حل شده و ردی از آن به جا نخواهد ماند.

انواع تعمیرات تخصصی لباسشویی حایر با قطعات اصل در تمام مناطق 22 گانه تهران را از ما بخواهید.

✥کلیه خدمات تعمیر لباسشویی حایر ارائه شده توسط خدمات سرویس دارای گارانتی 6 ماهه می باشد✥

از مزایای خدمات سرویس در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی حایر آگاه شوید

حتما یکی از سوالات مهم شما این است که خدماتی که مجموعه خدمات سرویس در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی حایر انجام می دهد، شامل چه مواردی است؟ برای آگاهی از این موضوع می توانید موارد زیر را دنبال نمایید:

    • تعمیر در محل : پرسنل تعمیرکار ما خدمات تعمیر در محل بابت تعمیر ماشین لباسشویی حایر را به شما عزیزان ارائه خواهند داد. با این کار، هم از هزینه هایتان کاسته خواهد شد. هم در وقت گرانبهای شما صرفه جویی می گردد. در ضمن از معطلی در ترافیک سنگین شهر هم خلاص می شوید.
    • گارانتی 6 ماهه : خدمات سرویس، جهت جلب رضایت و اعتماد شما، تمامی خدمات تعمیرات لباسشویی حایر را به مدت 6 ماه گارانتی می کند.
    • استفاده از قطعات اصل : آیا می دانید که استفاده از قطعات اصل چه مزایایی دارد؟ یکی از بزرگترین مزایای آن، بروز خرابی های کمتر در ماشین لباسشویی است.
    • تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی : تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی را فقط تعمیرکاران متخصص و معتبر انجام می دهند. ما مفتخر به انجام این کار بوده و با این وجود، دیگر حالا حالاها نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی حایر پیدا نخواهید کرد.
    • صرفه جویی در هزینه و زمان : خیلی از افراد می خواهند تا پیش از تعمیر ماشین لباسشویی حایر، از هزینه تعمیر آن مطلع شوند. تعمیرکاران ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و پس از بازدید، میزان و نوع خرابی را برآورد کرده و سپس هزینه را مطابق با نرخ اتحادیه اعلام می کنند.
    • ارائه ضمانتنامه کتبی : ضمانتنامه کتبی یعنی یک ضمانتنامه معتبر که می توانید تا مدت زمان پایان گارانتی، آن را نزد خود داشته باشید. با این کار، نیاز به صرف هزینه بابت تعمیر مجدد ماشین نخواهد بود. البته تا زمانی که سررسید گارانتی برسد.
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر

نیاز کمتر به تعمیر ماشین لباسشویی حایر با انجام این امور

ماشین لباسشویی حایر که متعلق به یک برند شناخته شده می باشد، حاوی کیفیت مطلوبی بوده و نظر مثبت مخاطبان را به دنبال داشته است. اما هر ماشین لباسشویی، هر چقدر هم که کیفیت بالایی داشته باشد، ممکن است به مشکلاتی دچار گردد. راه حل آن هم تعمیر ماشین لباسشویی خواهد بود. اما میدانید که با انجام برخی از امور می توانید جلوی برخی از خرابی ها را گرفته و در نتیجه نیاز به تعمیرات را کاهش دهید؟ اگر می خواهید از این امور مطلع گردید، بهتر است موارد زیر را دنبال کنید:

      • اگر ماشین لباسشویی حایر را در یک سطح محکم که تراز است قرار دهید، با این کار، سلامت آن را تضمین خواهید کرد.
      • به یاد داشته باشید که شستشوی لباس ها بیش از ظرفیت ماشین لباسشویی، صدماتی جدی به آن وارد می کند. از این کار به شدت پرهیز کنید.
      • برای اینکه نیاز کمتری به تعمیر ماشین لباسشویی حایر احساس شود، هرگز آن را با مایع یا پودر شستشو، خیلی پر و لبریز نکنید.
      • اگر قصد شستشوی لباس های پرزدار را دارید، حتما پس از اتمام کار، فیلتر را تمیز کنید.
      • عدم نصب ماشین لباسشویی در مکانی که در معرض مستقیم اشعه آفتاب یا بارندگی یا سرما است.
      • در هنگام کار ولوم تایمر ماشین لباسشویی حایر را تغییر ندهید.
      • بعد از هر شستشو در ماشین را باز بگذارید تا هوا داخل ماشین گردش نموده و رطوبت آن از بین برود

تعمیر لباسشویی حایر با وقوع این مشکلات

ماشین های لباسشویی یکی از مهمترین وسایل آشپزخانه به شمار می رود، ماشین های لباسشویی حایر، اگرچه از بهترین قطعات و بالاترین تکنولوژی برخوردار است اما گاهی در کارکرد خود دچار مشکلات جزئی و یا جدی می شوند که شما برای جلوگیری از مشکلات احتمالی باید نگهداری درستی انجام دهید.

باید به این موضوع توجه داشته باشید برای هرگونه اقدامی که انجام می دهید پرس و جو انجام دهید و هیچ کاری را بدون اطلاعات کافی انجام ندهید.

برای رفع مشکلاتی که ایجاد می شود باید به یک تعمیر کار متخصص و حرفه ای مراجعه کنید تا با تخصص و دانشی که دارد ماشین لباسشویی شما را به آسانی و راحتی تعمیر کند.

برخی از مشکلاتی که باعث میشوند تا نیاز اساسی به تعمیر ماشین لباسشویی حایر پیدا شود عبارتند از :

      • وقتی ماشین لباسشویی دچار مشکل در شستشو می گردد. یعنی بعد از روشن کردن ماشین متوجه می شوید که مخزن آن نمی چرخد.
      • طبیعتا خشک کن در حالت عادی، سر و صدای زیادی ندارد. اما به محض شنیدن سر و صدای بلند از خشک کن، باید سریعا نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی حایر اقدام کنید.
      • اگر متوجه عیبی در لاستیک درب ماشین شدید و یا با یک سوپاپ شکسته مواجه گشتید، در همین موقع هم باید به دنبال تعمیرکار ماشین لباسشویی حایر باشید.

تعمیر ماشین لباسشویی حایر در تهران

یکی از خدماتی که مجموعه ما در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی حایر به شما همراهان گرامی ارائه می دهد، عیب یابی ماشین لباسشویی حایر در مدت زمان بسیار سریع می باشد. این امر، نیازمند تخصص و مهارت بالایی بوده و ما این کار را به راحتی برای شما انجام دهیم.

خدمات سرویس با افتخار آماده ارائه با کیفیت تعمیرات لباسشویی در تمام مناطق تهران می باشد.

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی حایر در شمال تهران

نیاوران، جمشیدیه، شمیرانات، الهیه، اقدسیه، تجریش، دولت، جردن، فرمانیه، کامرانیه، میرداماد، آجودانیه، زعفرانیه، پاسداران، زرگنده، بلوار کاوه، دیباجی، سعدآباد، فرشته، شریعتی، جماران، ظفر، اندرزگو، شریعتی، پل رومی، شهرک غرب، سعادت آباد، و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی حایر در مرکز تهران

ولیعصر، شهید بهشتی، شهید مطهری، فاطمی، یوسف آباد، انقلاب، ونک، شیراز، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی حایر در جنوب تهران

نازی آباد، منیریه، خانی آباد، راه آهن، جمهوری، حافظ، جوادیه، نواب، ، قزوین، امامزاده حسن، یافت آباد، شادآباد و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی حایر در غرب تهران

جنت آباد، آیت الله کاشانی، تهرانسر، آزادی، مهرآباد، پونک، صادقیه، شهرک اکباتان، دریاچه چیتگر، سردار جنگل، توحید، بلوار فردوس، شهران، کن، شهر زیبا، مرزداران، شهرک راه آهن، ستارخان، ستاری، خلیج فارس و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی حایر در شرق تهران

تهرانپارس، پیروزی، شهرک امید، نارمک، شمس آباد، رسالت، دبستان، مجیدیه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، رسالت، هنگام، الغدیر، سرسبز، سبلان، وحیدیه، نظام آباد، باقری، سید خندان، نیرو هوایی، افسریه، تهران نو و …

پشتیبانی تعمیرات ماشین لباسشویی

خدمات سرویس هفت روز هفته و 24 ساعته جهت تعمیرات ماشین لباسشویی حایر در خدمت شما همشهریان تهرانی عزیز می باشد.

گارانتی تعمیرات ماشین لباسشویی

پس از تعمیر ماشین لباسشویی حایر شما توسط تعمیرکاران خدمات سرویس، گارانتی تعمیرات تقدیم شما عزیزان خواهد شد تا با خیال راحت تعمیراتتان را به ما بسپارید.

تعمیرکار ماشین لباسشویی

تعمیرکاران خدمات سرویس در تمام نقاط تهران با افتخار و در سریع ترین زمان نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی حایر شما اقدام خواهند کرد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهی ثبت نشده است

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.