نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

شماره تلفن نمایندگی ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران

✥تلفن دفتر مرکزی:

۱۰خط ویژه 77508439(021)


✥شمال تهران: 26312642(021)

✥غرب تهران: 44691735(021)


✥شرق تهران: 77508439(021)


✥جنوب تهران: 33940195(021)


✥تعمیرکار آنلاین: 09125012945

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

ماشن لباسشویی ایندیزیت یکی از بهترین گزینه ها در هنگام خرید ماشین لباسشویی است، به این دلیل که مزیت های زیادی از جمله کم مصرف و بهینه بودن با نشان A++  است، آب را تا 90 درجه میتواند گرم کند و برای تمامی لباس ها با انواع بافت ها مناسب است.

اما این دستگاه هم مانند هر دستگاه دیگر به این دلیل که با آب و برق کار میکند احتمال خراب شدن در آن وجود دارد و در هنگام خرابی ماشین لباسشویی باید سعی داشته باشید که در اسرع وقت به تعمیر آن بپردازید تا قطعات خراب و آسیب دیده برای قسمت های دیگر مشکل ایجاد نکند و همچنین موجب پایین آمدن عمر مفید دستگاه نشود.

انواع تعمیرات تخصصی لباسشویی ایندزیت را با تامین قطعات فابریک ( از انبار خدمات سرویس ) از ما بخواهید.

✥کلیه خدمات تعمیر لباسشویی ایندزیت ارائه شده توسط خدمات سرویس دارای گارانتی 6 ماهه می باشد✥

تعمیر لباسشویی ایندزیت در محل با ضمانتنامه کتبی

ماشین لباسشویی ایندزیت یکی از محصولات موجود در بازار لباسشویی است که از مشتریان خاص خود برخوردار می باشد. این ماشین دارای عملکرد و کیفیت مطلوبی بوده و توانسته جایگاه خوبی را در بین کاربران به خود اختصاص دهد. اما نباید انتظار داشته باشید که این دستگاه تا ابد برایتان کار کند. در هر حال عوامل متعددی وجود دارند که عملکرد دستگاه را تحت الشعاع قرار می دهند. عواملی که ممکن است باعث بروز خرابی هایی در آن گردند. در اینجاست که باید به فکر تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت بیفتید. البته نه به دست هر تعمیرکاری، بلکه توسط تعمیرگاه های مجاز که این کار را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه برای شما انجام می دهند.

خدمات سرویس با همراهی تکنیسینهای متخصص و مجرب، انواع تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی ایندزیت را در تمام مناطق تهران با ضمانتنامه 6 ماهه انجام می دهد.

در صورتیکه نیاز به تعمیرات لباسشویی دارید کافیست با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما در سریع ترین زمان در محل شما خواهند شد.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت

یکی از دغدغه های موجود در زمینه تعمیرات لباسشویی نحوه محاسبه و دریافت هزینه تعمیرات توسط تعمیرکار است. فرآیند محاسبه هزینه تعمیرات در خدمات سرویس به این صورت است که پس از تماس شما، تکنیسین مربوطه در اسرع وقت در محل شما حاضر می شود و پس از بازدید و بررسی ماشین لباسشویی ایندزیت شما و تشخیص نوع و میزان خرابی دستگاه، هزینه تعمیرات را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه خدمت شما ارائه می نماید. در صورت تایید شما تعمیر صورت می گیرد.

جهت عیب یابی و تعمیر لباسشویی ایندزیت خود با هزینه منصفانه کافیست با ما تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

مشخصه های تعمیرکار ماشین لباسشویی ایندزیت

تعمیر لباسشویی ایندزیت کاری کاملا حرفه ای و تخصصی است و نیازمند فردی با تجربه و متخصص می باشد. نه تنها ماشین لباسشویی ایندزیت، بلکه انواع دیگر لباسشویی نیز شامل این قضیه خواهند شد. در هر حال تعمیر یک امر فنی و تخصصی است و هر چقدر تعمیرکار دارای تخصص بالاتری باشد، به همان اندازه در انجام کار، موفق تر خواهد بود.

پس بهتر است تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت را به تعمیرکاری متخصص بسپارید تا خیالتان آسوده باشد. برخی از مشخصاتی که یه تعمیرکار باید داشته باشد عبارتند از :

      • با وجود تجربه و مهارت بالای خود، قادر به رفع عیب ماشین لباسشویی ایندزیت در کمترین زمان ممکن خواهد بود.
      • تا حد ممکن به تعمیر دستگاه می پردازد. ولی اگر راهی برای تعمیر نبود، قطعات را تعویض می کند، آن هم با استفاده از قطعات اصل. به هر حال تعویض قطعات، هزینه بیشتری داشته و تعمیرکار تا مطمئن از تعویض نشود، این کار پر هزینه را برای شما انجام نمی دهد.
      • به قوانین مشتری مداری اشراف داشته و با توجه به همین قوانین ارائه خدمت می کند.

مراحل از تماس تا رفع عیب و تعمیرماشین لباسشویی ایندزیت

      • ابتدا با نزدیکترین شعبه تعمیرگاه ماشین لباسشویی ایندزیت تماس حاصل فرمایید.
      • در صورت تماس با اپراتور، مشاوره رایگان انجام میگردد تا رفع عیب شود.
      • در صورتیکه با مشاوره تلفنی رفع عیب صورت نگرفت، ظرف مدت کمتر از یک ساعت تکنسین متخصص ( تعمیرکار ماشین لباسشویی ایندزیت) به محل شما اعزام میگردد.
      • تمامی خدمات مجموعه خدمات سرویس دارای 6 ماه ضمانتنامه رسمی میباشد.

نگهداری و سرویس ماشین لباسشویی ایندزیت

  1. استفاده از لوله کشی با شیر مخلوط و تولید آب ولرم در ماشین لباسشویی، برای کاهش مصرف برق بسیار مفید خواهد بود.
  2. ماشین لباسشویی ایندزیت باید در مکان خود به طور صحیح تراز باشد، برای تراز کردن از پیچهای زیر ماشین استفاده کنید.
  3. در مکانی که در معرض مستقیم اشعه آفتاب یا بارندگی یا سرما هست، ماشین لباسشویی ایندزیت خود را نصب نفرمایید.
  4. بعد از هر شستشو در ماشین را باز بگذارید تا هوا داخل ماشین گردش نموده و رطوبت آن از بین برود.
  5. محفظه جا پودری را هر چند وقت یکبار تمیز نمایید.
  6. هنگامی که ماشین لباسشویی ایندزیت شما خاموش است ، فلکه شیر تغذیه آب را ببندید.
  7. لباسشویی شما از سطح دیوار بیش از 5 سانتی متر باید فاصله داشته باشد.

خدمات سرویس نه تنها در حوزه تعمیر لباسشویی ایندزیت، بلکه تعمیرات لباسشویی ال جی، تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی بوش و انواع برندهای لباسشویی دیگر را انجام می دهد. کافیست جهت تعمیرات با ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت خدمتگذار شما همشهریان تهرانی می باشد.

مرکز تعمیر لباسشویی ایندزیت، همینجا نزدیک شما

ما یکی از مراکز تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت هستیم که خدمات خود را در حوزه تهران ارائه داده و کاملا نزدیک به شماییم. کارشناسان حاضر در این مجموعه از هر لحاظ واجد شرایط بوده و گسترده ترین خدمات تعمیراتی از جمله عیب یابی ماشین لباسشویی ایندزیت را ارائه خواهند داد. پس در هر کجای تهران که باشید، می توانید از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت، آن هم از سوی مرکز تعمیرکاران بهره مند شوید.

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در شمال تهران

نیاوران، جمشیدیه، شمیرانات، الهیه، اقدسیه، تجریش، دولت، جردن، فرمانیه، کامرانیه، میرداماد، آجودانیه، زعفرانیه، پاسداران، زرگنده، بلوار کاوه، دیباجی، سعدآباد، فرشته، شریعتی، جماران، ظفر، اندرزگو، شریعتی، پل رومی، شهرک غرب، سعادت آباد، و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در مرکز تهران

ولیعصر، شهید بهشتی، شهید مطهری، فاطمی، یوسف آباد، انقلاب، ونک، شیراز، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در جنوب تهران

نازی آباد، منیریه، خانی آباد، راه آهن، جمهوری، حافظ، جوادیه، نواب، ، قزوین، امامزاده حسن، یافت آباد، شادآباد و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در غرب تهران

جنت آباد، آیت الله کاشانی، تهرانسر، آزادی، مهرآباد، پونک، صادقیه، شهرک اکباتان، دریاچه چیتگر، سردار جنگل، توحید، بلوار فردوس، شهران، کن، شهر زیبا، مرزداران، شهرک راه آهن، ستارخان، ستاری، خلیج فارس و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در شرق تهران

تهرانپارس، پیروزی، شهرک امید، نارمک، شمس آباد، رسالت، دبستان، مجیدیه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، رسالت، هنگام، الغدیر، سرسبز، سبلان، وحیدیه، نظام آباد، باقری، سید خندان، نیرو هوایی، افسریه، تهران نو و …

خدمات سرویس چه خدماتی ارائه می دهد؟

آیا مایلید تا با چند نمونه از مهمترین خدمات مربوط به مرکز تخصصی ما یعنی خدمات سرویس مطلع شوید؟ اگر پاسختان مثبت است، پس موارد زیر را دنبال نمایید:

    • تعمیر در محل : خدمات سرویس، خدمات تعمیر لباسشویی ایندزیت را در محل را انجام می دهد. البته در شرایطی که تعمیر نیاز به شرایط و تجهیزات پیشرفته تر داشته باشد دستگاه منتقل خواهد شد.
    • گارانتی 6 ماهه : خدمات تعمیرات لباسشویی ایندزیت را به مدت 6 ماه گارانتی می شود.
    • استفاده از قطعات اصل : قطعات اصل بر عمر دستگاه اضافه کرده و قطعات تقلبی و فیک از عمر مفید آن می کاهند.مزیت مهم دیگری که ما در اختیارتان قرار خواهیم داد، بهره مندی از قطعات اصل می باشد.
    • ارائه ضمانتنامه کتبی : تمامی تعمیرات انجام شده توسط خدمات سرویس دارای ضمانت بوده و ضمانتنامه کتبی ارائه می شود.
    • صرفه جویی در هزینه و زمان : تعمیرکاران ما در زمان بازدید، ابتدا میزان و نوع خرابی را تشخیص داده و مطابق با همان، هزینه را اعلام می کنند. در صورتی که آمادگی داشته باشید، تعمیرات صورت خواهند گرفت.
پشتیبانی تعمیرات ماشین لباسشویی

خدمات سرویس هفت روز هفته و 24 ساعته جهت تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در خدمت شما همشهریان تهرانی عزیز می باشد.

گارانتی تعمیرات ماشین لباسشویی

پس از تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت توسط تعمیرکاران خدمات سرویس، گارانتی تعمیرات تقدیم شما عزیزان خواهد شد تا با خیال راحت تعمیراتتان را به ما بسپارید.

تعمیرکار ماشین لباسشویی

تعمیرکاران خدمات سرویس در تمام نقاط تهران با افتخار و در سریع ترین زمان نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت شما اقدام خواهند کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی ثبت نشده است

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.