نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ

شماره تلفن نمایندگی ماشین لباسشویی آاگ در تهران

✥تلفن دفتر مرکزی:

۱۰خط ویژه 77508439(021)


✥شمال تهران: 26312642(021)

✥غرب تهران: 44691735(021)


✥شرق تهران: 77508439(021)


✥جنوب تهران: 33940195(021)


✥تعمیرکار آنلاین: 09125012945

✅تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در محل شما با ضمانتنامه کتبی

بروز مشکل و خرابی در لباسشویی، پس از مدت زمانی استفاده مداوم امری است طبیعی است که در صورت مواجه شدن با این موضوع باید به دنبال یک راه حل اصولی گشت و این مشکل را برطرف نمود. البته پیدا کردن راه حل و تعمیر ماشین لباسشویی آاگ، نیازمند دانش فنی متخصصین بوده و بهتر است برای حل کردن این مشکل به مراکز تعمیرات لباسشویی مراجعه شود.

خدمات سرویس با سابقه ای طولانی در زمینه تعمیرات انواع ماشین لباسشویی در زمینه رفع عیب و تعمیر لباسشویی آاگ با افتخار آماده ارائه خدمت می باشد. با توجه به اینکه کارشناسان ما خبره و با تجربه هستند لذا از خدماتی که ارائه می دهیم کاملا مطمئن هستیم. به همین جهت تمامی خدمات و تعمیراتی که انجام می شود شامل گارانتی بوده و ضمانتنامه کتبی 6 ماهه در اختیار شما قرار می دهیم.

در صورت بروز مشکل برای ماشین لباسشویی AEG در اولین فرصت پس از تماس شما، کارشناسان گروه خدمات سرویس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ، برای بررسی و رفع مشکل در محل حاضر خواهند شد.

اگر ساعات خاصی از روز در منزل حضور ندارید و می ترسید در همان موقع، تعمیرکار به منزلتان مراجعه نماید، نگران نباشید. متخصصین تعمیرکار ما از قبل هماهنگی های لازم را با شما انجام داده و سپس برای تعمیر مراجعه خواهند کرد. لذا هیچ کاری بدون اطلاع شما صورت نخواهد گرفت.

اگر متخصصین ما تعمیر ماشین لباسشویی آاگ را برای شما انجام دادند و بنا به هر دلیلی، در مدت گارانتی دوباره مشکل برگشت، می توانید مجددا درخواست بازبینی و رفع مشکل نمایید. این کار بدون دریافت هیچ هزینه ای صورت خواهد گرفت. می پرسید چرا؟ به این دلیل که ما بابت خدمات خود، گارانتی 6 ماهه ارائه می دهیم. لذا در طی این مدت، اگر مشکلی برای ماشین به وجود آمد، به صورت رایگان برطرف خواهد شد.

انواع تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی آاگ در تمام مناطق 22 گانه تهران را از ما بخواهید.

✥کلیه خدمات تعمیر لباسشویی آاگ ارائه شده توسط خدمات سرویس دارای گارانتی 6 ماهه می باشد✥

چرا خدمات سرویس را برای تعمیر لباسشویی AEG انتخاب کنید

    • تعمیر در محل : خدمات سرویس، خدمات تعمیر لباسشویی آاگ را تا جای ممکن در محل انجام می دهد. البته در شرایطی که تعمیر نیاز به شرایط و تجهیزات پیشرفته تر داشته باشد دستگاه منتقل خواهد شد.
    • گارانتی 6 ماهه : تعمیرات لباسشویی آاگ به مدت 6 ماه توسط خدمات سرویس گارانتی می شود
    • تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی : کارشناسان خدمات سرویس، کاملا حرفه ای و با تجربه هسمتند و با عیب یابی دقیق و تعمیر صحیح لباسشویی آاگ هیچ مشکلی را حل نشده باقی نمی گذارند.
    • صرفه جویی در هزینه و زمان : بلافاصله پس از تماس شما با خدمات سرویس، کارشناس مربوطه در محل شما حاضر می شود و با توجه به نوع و میزان خرابی دستگاه قیمت را مطابق با نرخ اتحادیه اعلام می کنند.

بررسی برخی از مشکلات ماشین لباسشویی آاگ

مشکلاتی که در ماشین لباسشویی آاگ رخ می دهند، متفاوتند. در هر حال با بروز هر مشکل باید تعمیر ماشین لباسشویی آاگ انجام شود. وگرنه ممکن است یک مشکل کوچک تبدیل به یک مشکل و دردسر بزرگتر شود. حال می خواهیم بدانیم مشکلات ماشین لباسشویی آاگ کدامند؟ در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

    • یکی از مشکلات لباسشویی آاگ که ممکن است با آن مواجه شوید، روشن شدن اما کار نکردن آن است. در این زمان باید فورا تعمیرکار ماشین لباسشویی آاگ را پیدا کرده و از آن مدد بگیرید.
    • شنیدن صداهای عجیب از لباسشویی نشان از بروز مشکلی اساسی در آن دارد. این صداها را جدی گرفته و نسبت به آنها بی توجه نباشید.
    • لباسشویی در حالت عادی آب جمع نمی کند. ولی اگر دیدید در آن آب جمع شده، باید با تعمیرکار تماس بگیرید.
    • لباسشویی نباید در زمانی که مشغول خشک کردن لباس هاست، تکان شدید بخورد. در صورت بروز این نشانه باید درصدد تعمیر آن برآیید.
    • نمایش کد خطا در ماشین لباسشویی آاگ هم از دیگر مشکلاتی است که در آن رخ می دهد. با مشاهده آنها به اولین تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی آاگ مراجعه کنید.

پیشگیری از خرابی ماشین لباسشویی آاگ

چند راه برای پیشگیری از خرابی این دستگاه وجود دارد که عبارتند از: در قدم اول سعی کنید به هیچ عنوان نصب دستگاه را خودتان انجام ندهید، به طور معمول از شرکتی که دستگاه را خریداری کرده باشید، یک متخصص برای نصب می آید.

در قدم های بعد باید سعی کنید که در لباسشویی لباس های زیادی قرار ندهید، هر چند سال یک بار آن را سرویس کنید، از شوینده های درست و معتبر استفاده کنید، لباسشویی تراز باشد، تا جایی که امکان دارد لباسشویی را بر روی فرش قرار ندهید، محل قرار گیری دستگاه صاف و خشک باشد و راه های دیگر که معمولاً در دفترچه راهنما لباسشویی نوشته شده است.

تعمیرگاه ماشین لباسشویی آاگ در تهران

قبل از اینکه دستگاهتان خرابی پیدا کند سعی کنید تا چند سال یک بار آن را توسط تکنیسین سرویس کنید تا هم عمر دستگاه بالا رود و هم به مشکل بر نخورید.

در هنگام خرابی دستگاهتان، هیچ گاه خودتان اقدام به تعمیر آن نکنید به دلیل اینکه نه تنها آن را درست نمی کنید بلکه کار را خراب تر نیز میکنید و امکان دارد حتی با دست کاری دستگاه آن را همیشه از کار بی اندازید!

در حال حاضر تعمیرگاه های بسیاری هستند که کار تعمیرات را انجام می دهند. یکی از این تعمیرگاه ها مجموعه خدمات سرویس است که خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آاگ را به کاملترین شکل انجام داده و بابت آن، برگه ضمانتنامه کتبی ارائه خواهد داد.

برای سرویس و تعمیر لباسشویی آاگ خود با خدمات سرویس تماس بگیرید، متخصصان و تکنیسین های ما در همه مواقع آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

به دلیل سنگین بودن دستگاه و سختی در جا به جایی آن، تمامی سعی ما این است که دستگاه را برایتان در محل تعمیر کنیم و شک نداشته باشید که از بهترین قطعات برای تعمیر یا تعویض ( در صورت نیاز) استفاده میکنیم.

ما به عنوان مرکز تعمیر لباسشویی آاگ در تهران فعالیت داریم. یعنی محدوده فعالیت ما تمامی مناطق 22 گانه تهران است. پس اگر در مناطق شرق، غرب، شمال و جنوب ساکن بوده و نیاز به تعمیر لباسشویی آاگ دارید، می توانید از ما کمک بخواهید.

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در شمال تهران

نیاوران، جمشیدیه، شمیرانات، الهیه، اقدسیه، تجریش، دولت، جردن، فرمانیه، کامرانیه، میرداماد، آجودانیه، زعفرانیه، پاسداران، زرگنده، بلوار کاوه، دیباجی، سعدآباد، فرشته، شریعتی، جماران، ظفر، اندرزگو، شریعتی، پل رومی، شهرک غرب، سعادت آباد، و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در مرکز تهران

ولیعصر، شهید بهشتی، شهید مطهری، فاطمی، یوسف آباد، انقلاب، ونک، شیراز، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در جنوب تهران

نازی آباد، منیریه، خانی آباد، راه آهن، جمهوری، حافظ، جوادیه، نواب، ، قزوین، امامزاده حسن، یافت آباد، شادآباد و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در غرب تهران

جنت آباد، آیت الله کاشانی، تهرانسر، آزادی، مهرآباد، پونک، صادقیه، شهرک اکباتان، دریاچه چیتگر، سردار جنگل، توحید، بلوار فردوس، شهران، کن، شهر زیبا، مرزداران، شهرک راه آهن، ستارخان، ستاری، خلیج فارس و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در شرق تهران

تهرانپارس، پیروزی، شهرک امید، نارمک، شمس آباد، رسالت، دبستان، مجیدیه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، رسالت، هنگام، الغدیر، سرسبز، سبلان، وحیدیه، نظام آباد، باقری، سید خندان، نیرو هوایی، افسریه، تهران نو و …

پشتیبانی تعمیرات ماشین لباسشویی

خدمات سرویس هفت روز هفته و 24 ساعته جهت تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ در خدمت شما همشهریان تهرانی عزیز می باشد.

گارانتی تعمیرات ماشین لباسشویی

پس از تعمیر ماشین لباسشویی آاگ شما توسط تعمیرکاران خدمات سرویس، گارانتی تعمیرات تقدیم شما عزیزان خواهد شد تا با خیال راحت تعمیراتتان را به ما بسپارید.

تعمیرکار ماشین لباسشویی

تعمیرکاران خدمات سرویس در تمام نقاط تهران با افتخار و در سریع ترین زمان نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی آاگ شما اقدام خواهند کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشتن دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.