نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس

شماره تلفن نمایندگی ماشین لباسشویی زیمنس در تهران

✥تلفن دفتر مرکزی:

۱۰خط ویژه 77508439(021)


✥شمال تهران: 26312642(021)

✥غرب تهران: 44691735(021)


✥شرق تهران: 77508439(021)


✥جنوب تهران: 33940195(021)


✥تعمیرکار آنلاین: 09125012945

✅تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس در محل شما با ضمانتنامه کتبی

مجموعه خدمات سرویس با برخورداری از تکنسینهای مجرب، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات زیمنس جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد.

ما در مجموعه خدمات سرویس با تکیه بر تخصص و تجربه تکنیسینهای خود و همچنین میزان رضایتمندی مشتریان، پس از اتمام تعمیرات لباسشویی زیمنس، ضمانتنامه کتبی ارائه می دهیم.

روش شستشو، دیگر مثل سابق نیست و به شکلی کاملا مدرن و توسط ماشین لباسشویی صورت می گیرد. حالا دیگر کمتر کسی به روش دستی به شستشوی لباس ها می پردازد. چون ماشین لباسشویی برای همه راحتی های زیادی در پی داشته است. برند زیمنس یکی از برندهای شناخته شده در زمینه ماشین لباسشویی می باشد. ماشین لباسشویی زیمنس عملکرد بسیار فوق العاده ای در شست و شو دارد، شما اگر می خواهید از مشکلات احتمالی آن جلوگیری کنید باید با اطلاعات کافی به طور صحیح و درست نگهداری را انجام دهید و اگر نگهداری به موقع و درست انجام شود عمر مفید ماشین لباسشویی افزایش می یابد. شاید این دستگاه در امر شستشو کمکتان کند، اما ممکن است به هر دلیلی دچار مشکل گردد. در این زمان باید خدمات تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس را از یک تعمیرکار ماهر و با تجربه بخواهید.

مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم.

انواع تعمیرات تخصصی کلیه محصولات زیمنس را با تامین قطعات فابریک در تمام مناطق 22 گانه تهران را از ما بخواهید.

✥کلیه خدمات تعمیر لباسشویی زیمنس ارائه شده توسط خدمات سرویس دارای گارانتی 6 ماهه می باشد✥

با خدمات سرویس از مزایای زیر برای تعمیر لباسشویی زیمنس برخوردار می شوید:

آیا میدانید که با مراجعه به مجموعه ما، چه خدماتی را دریافت خواهید کرد؟ در هر حال شما به سراغ یک تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی زیمنس آمده اید، پس حق دارید تا خدمات گسترده و متنوعی را هم دریافت کنید.

    • تعمیر در محل : تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس در محل یعنی کاهش هزینه ها. چرا؟ چون دیگر نیاز به هزینه بابت حمل و نقل ماشین لباسشویی نبوده و در ضمن صدمه ای حتی جزئی هم به آن وارد نخواهد شد.البته در شرایطی که تعمیر نیاز به شرایط و تجهیزات پیشرفته تر داشته باشد دستگاه منتقل خواهد شد.
    • گارانتی 6 ماهه : به موجب گارانتی، در طی 6 ماه یعنی 180 روز، هر اتفاق و مشکلی که برای ماشین لباسشویی زیمنس رخ دهد، قابل حل به صورت رایگان خواهد بود. پس نیاز نیست مبلغی را از این بابت پرداخت کنید.
    • استفاده از قطعات اصل : ما با استفاده از قطعات اورجینال و اصل، تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس را انجام می دهیم. با این کار، طول عمر ماشین را بیشتر کرده و سلامت آن را هم تضمین می کنیم.
    • تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی : تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی زیمنس را از پرسنل ما بخواهید. با انجام این تعمیرات، سخت ترین مشکلات هم به راحتی برطرف خواهند شد.
    • صرفه جویی در هزینه و زمان : با انتخاب خدمات سرویس، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و با نرخ مصوب اتحادیه  تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس شما را انجام خواهند داد.
تعمیرگاه ماشین لباسشویی زیمنس

مشکلات رایج ماشین لباسشویی زیمنس

همیشه احتمال بروز خرابی و مشکل برای هر وسیله ای وجود دارد و ماشین لباسشویی از این قضیه مستثنی نیست. حتی اگر شما دست روی بهترین ماشین لباسشویی هم گذاشته و آن را انتخاب کنید، باز هم احتمال بروز مشکل در رابطه با آن وجود خواهد داشت. پس هیچ فرقی نمی کند که ماشین شما از چه مارکی است و یا دارای چه سطح کیفیتی می باشد. در هر حال مشکل همیشه در کمین آن بوده و خواهد بود.

ماشین لباسشویی زیمنس نیز مانند سایر هم رده های خود ممکن است به مشکلاتی دچار شده و احتیاج به تعمیر پیدا کند. در ادامه می خواهیم به بررسی برخی از مشکلاتی که در این دستگاه ممکن است رخ داده و راه آن را به تعمیرگاه باز کند، بپردازیم:

    • صدای ناهنجاری که از ماشین لباسشویی شنیده می شود.
    • دیگ ماشین لباسشویی دچار اشکال در چرخش شده است.
    • ماشین دچار مشکل در آبگیری شده است.
    • نشتی آب دارد.
    • با وجود روشن بودن، کار نمی کند.
    • دچار مشکل در تخلیه شده است.
    • کد خطا نمایش می دهد.

کدهای ارور در ماشین لباسشویی زیمنس

یکی از دلایلی که ممکن است باعث تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس شود، نمایش کد ارور و خطا در آن است. لازم به ذکر است کدهای خطا که در این ماشین پیدا می شوند، چندین مورد بوده و هر کدام معنای جداگانه ای دارند. در ادامه به بررسی برخی از این کدها خواهیم پرداخت:

    • کد ارور 1:این کد می گوید که درب باز است و به محض بسته شدن درب برطرف می گردد
    • کد ارور 3:با نمایش این کد می توانید متوجه بروز مشکل در المنت حرارتی ماشین شوید.
    • کد ارور 5:یعنی اینکه موتور ماشین لباسشویی دچار خرابی و مشکل شده است.
    • کد ارور E16:اگر قفل درب و میکروسوئیچ خراب شود، این کد هویدا می گردد.
    • کد ارور E18:مسدودی در پمپ تخلیه رخ داده است.
    • کد ارور E23:در صورت بسته بودن شیر آب یا بروز مشکل در اکو استاپ، این کد ظاهر می شود.

عیب یابی ماشین لباسشویی زیمنس، نیازمند تخصص تعمیرکار

گاهی افراد به دلیل بروز مشکلات جزئی، خود دست به کار شده و به فکر تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس می افتند. یا حتی سعی دارند تا عیب یابی این ماشین را هم به تنهایی انجام دهند. اما این کار، نیازمند تخصص و مهارت بالایی بوده و فقط تعمیرکاران از عهده انجام آن بر می آیند.

پس اگر حتی سررشته کمی از تعمیرات دارید، خودتان برای رفع عیب ماشین لباسشویی زیمنس اقدام نکنید. برای اینکه از دردسرهای بعد از آن مصون بمانید و مشکلات بدتری برایتان رخ ندهند، بهتر است تعمیر ماشین لباسشویی را فقط به تعمیرکار ماشین لباسشویی زیمنس بسپارید.

عیب یابی ماشین لباسشویی زیمنس

خدمات پس از تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس

ما اینجا نیستیم که فقط تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس را برایتان انجام دهیم. در کنار این کار، خدمات دیگری را هم خدمت شما سروران ارائه خواهیم داد. مثل خدمات پس از فروش و تعمیر. شما با در دست داشتن برگه گارانتی که از مجموعه ما دریافت می کنید، می توانید از این خدمات بهره مند شوید. در حقیقت شرکت در قبال برگه ضمانت نامه یا گارانتی، تعهداتی دارد که به آنها عمل خواهد کرد. البته باید توجه داشته باشید که از مدت زمان گارانتی نگذشته باشد، وگرنه شرکت، دیگر تعهدی در این زمینه نخواهد داشت.

تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس در تهران

ما در مجموعه خدمات سرویس با افتخار و با برخورداری از کارشناسان مجرب در خدمت شما همشهریان عزیز تهرانی هستیم. اگر خواهان دریافتاگر ماشین لباسشویی شما به مشکل دچار شده و نیاز به تعمیر فوری آن دارید. یا به دنبال نزدیک ترین مرکز تعمیر لباسشویی زیمنس در تهران می گردید، مجموعه ما در خدمت شما خواهد بود. ما آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز تهرانی هستیم و خدمات خود را در تمام محدوده تهران انجام می دهیم. کافی است همین حالا با ما تماس گرفته و یا فرم سفارش آنلاین را پر کنید. در کوتاه ترین بازه زمانی، مشکل شما رسیدگی شده و حل خواهد گشت.

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس در شمال تهران

نیاوران، جمشیدیه، شمیرانات، الهیه، اقدسیه، تجریش، دولت، جردن، فرمانیه، کامرانیه، میرداماد، آجودانیه، زعفرانیه، پاسداران، زرگنده، بلوار کاوه، دیباجی، سعدآباد، فرشته، شریعتی، جماران، ظفر، اندرزگو، شریعتی، پل رومی، شهرک غرب، سعادت آباد، و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس در مرکز تهران

ولیعصر، شهید بهشتی، شهید مطهری، فاطمی، یوسف آباد، انقلاب، ونک، شیراز، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس در جنوب تهران

نازی آباد، منیریه، خانی آباد، راه آهن، جمهوری، حافظ، جوادیه، نواب، ، قزوین، امامزاده حسن، یافت آباد، شادآباد و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس در غرب تهران

جنت آباد، آیت الله کاشانی، تهرانسر، آزادی، مهرآباد، پونک، صادقیه، شهرک اکباتان، دریاچه چیتگر، سردار جنگل، توحید، بلوار فردوس، شهران، کن، شهر زیبا، مرزداران، شهرک راه آهن، ستارخان، ستاری، خلیج فارس و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس در شرق تهران

تهرانپارس، پیروزی، شهرک امید، نارمک، شمس آباد، رسالت، دبستان، مجیدیه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، رسالت، هنگام، الغدیر، سرسبز، سبلان، وحیدیه، نظام آباد، باقری، سید خندان، نیرو هوایی، افسریه، تهران نو و …

پشتیبانی تعمیرات ماشین لباسشویی

خدمات سرویس هفت روز هفته و 24 ساعته جهت تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس در خدمت شما همشهریان تهرانی عزیز می باشد.

گارانتی تعمیرات ماشین لباسشویی

پس از تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس شما توسط تعمیرکاران خدمات سرویس، گارانتی تعمیرات تقدیم شما عزیزان خواهد شد تا با خیال راحت تعمیراتتان را به ما بسپارید.

تعمیرکار ماشین لباسشویی

تعمیرکاران خدمات سرویس در تمام نقاط تهران با افتخار و در سریع ترین زمان نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس شما اقدام خواهند کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی ثبت نشده است

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.