نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

شماره تلفن نمایندگی ماشین لباسشویی آبسال در تهران

✥تلفن دفتر مرکزی:

۱۰خط ویژه 77508439(021)


✥شمال تهران: 26312642(021)

✥غرب تهران: 44691735(021)


✥شرق تهران: 77508439(021)


✥جنوب تهران: 33940195(021)


✥تعمیرکار آنلاین: 09125012945

✅تعمیر لباسشویی آبسال در محل شما با ضمانتنامه کتبی

مجموعه خدمات سرویس یکی از با تجربه ترین تعمیرگاه های ماشین لباسشویی می باشد که به کمک تکنسینهای مجرب، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات لباسشویی آبسال ارائه خدمت می نماید.

مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری، عیب یابی و تعمیر لباسشویی آبسال در محل را با نهایت دقت و کیفیت انجام می دهیم.

انواع تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی آبسال با قطعات اصل در تمام مناطق تهران را از ما بخواهید.

✥کلیه خدمات تعمیر لباسشویی آبسال ارائه شده توسط خدمات سرویس دارای گارانتی 6 ماهه می باشد✥

خدمات سرویس، ارائه دهنده تعمیرات لباسشویی آبسال

کاهش هزینه

صرفه جویی در هزینه و زمان

کارشناسان خدمات سرویس در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و با نرخ اتحادیه تعمیرات شما انجام خواهند داد.

تعمیرکار متخصص

تعمیرات تخصصی

اگر به دنبال تعمیرکار متخصص هستید، تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال خود را به خدمات سرویس بسپارید.

ضمانتنامه کتبی

ارائه ضمانتنامه کتبی

تعمیرگاه خدمات سرویس نه تنها به رفع عیب ماشین لباسشویی آبسال می پردازد، بلکه گارانتی 6 ماهه با ضمانتنامه کتبی نیز تقدیمتان می کنند.

تعمیر در محل

تعمیر در محل

تعمیر در محل، علاوه بر کاهش هزینه ها صدمات ناشی از جابجایی ماشین لباسشویی را نیز از بین می برد.

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی آبسال، در خدمت شما

ماشین لباسشویی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی است که تقریبا هر روزه استفاده شده و خانم ها را از شستشوی دستی لباس ها نجات می دهد. این ماشین با مکانیزم پیشرفته ای که دارد، عملیات شستشو را به راحتی انجام داده و سرعت در امر شستشو، از ویژگی های مثبت آن به شمار می آید.ماشین لباسشویی آبسال یکی از محصولات تولید شده توسط تولید کنندگان کشورمان است. این ماشین لباسشویی دارای کیفیت مطلوب و از عملکرد خوبی برخوردار است. علاوه بر این، قیمت ماشین لباسشویی آبسال نیز نسبت به برندهای خارجی مناسب بوده و همین موضوع منجر به استقبال از این دستگاه شده است. اما وقتی مشکلی برای این ماشین به وجود می آید، نباید تصور کنید عمر آن به سر رسیده است. خرابی، جزو لاینفک هر محصولی است که قابل حل خواهد بود.

اما نباید فکر کنید تعمیر ماشین لباسشویی، امری است ساده که خود می توانید از عهده آن برآیید. شاید گهگاهی تعمیرات اندکی را در منزل انجام داده باشید؛ اما تعمیر ماشین لباسشویی، نیازمند تخصص و مهارت خاصی بوده و تنها تعمیرکاران مجاز از عهده انجام آن بر می آیند.

تا وقتی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آبسال توسط خدمات سرویس ارائه می شود، نگران هیچ چیز نباشید. شما با سپردن ماشین خود به ما می توانید یک ماشین لباسشویی سالم و بدون هیچ مشکل را تحویل بگیرید. مجموعه خدمات سرویس ضمانت تعمیرات به شما ارائه داده و تعمیر ماشین لباسشویی آبسال را به صحیح ترین شکل ممکن انجام می دهد.

تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال

شاید اگر خودتان دست به کار شده و به سراغ تعمیر ماشین لباسشویی آبسال بروید؛ با این کار، خرابی های بیشتری به بار آورید. بهتر نیست این کار را به یک تعمیرکار لباسشویی آبسال بسپارید؟ در این صورت، هم کار را به کاردان سپرده؛ هم از خرابی های بیشتر ماشین لباسشویی جلوگیری خواهید کرد. در هر حال تعمیرات یک امر کاملا فنی است که افراد عادی نباید آن را انجام دهند. شما هم باید این واقعیت را پذیرفته و حس غرور را کنار بگذارید. اگر مشکلی برای ماشین لباسشویی آبسال به وجود آمد، به جای حل آن به تنهایی، از یک تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال کمک بخواهید. مسلما او با دوره های آموزشی جامعی که طی کرده و با تجربه ای که به دست آورده، هر نوع تعمیراتی را به خوبی انجام خواهد داد. پس نگران خرابی های ماشین لباسشویی آبسال نباشید. تعمیرکاران با مهارت زیادی که دارند، تعمیرات دستگاه شما را انجام داده و همه مشکلات آن را حل می کنند.

تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال

عیب یابی ماشین لباسشویی آبسال

متخصصین فعال در مجموعه خدمات سرویس، هم سرویس فوری را خدمت شما عزیزان ارائه داده و هم خدمات عیب یابی ماشین لباسشویی را به بهترین شکل انجام می دهند. آنها تمامی عیوب را سریع شناسایی کرده و اعلام می کنند. در ضمن تعمیرکاران ما، ضمن تعمیر ماشین لباسشویی آبسال، هزینه های مناسبی را از شما دریافت کرده و از این طریق، سعی در جلب رضایت شما سروران گرامی دارند.

اگر ماشین لباسشویی شما آبسال است باید بگویم بهترین انتخاب را کرده اید زیرا سالهای زیادی است که از برندهای داخلی با کیفیت بازار به شمار می آید و توانسته است جایگاه ویژه ای بین برندهای داخلی به خود اختصاص دهد. خدمات سرویس با افتخار آماده ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل می باشد.

با تکیه بر دانش و تجربه متخصصین ما ماشین لباسشویی آبسال معیوب خود را تحویل دهید و در سریعترین زمان دستگاهی سالم و بی نقص تحویل بگیرید!

مشکلات متداول لباسشویی آبسال

    • ممکن است شما بعد از روشن کردن ببینید که ماشین آبگیری نمیکند که چند علت دارد:
      • درﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺎز اﺳﺖ.
      • پمپ لباسشویی خراب است.
      • ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ ﺧﺮاب اﺳﺖ.
      • شیر ورودی آب خراب است.
      • ﻫﯿﺪرواﺳﺘﺎت ﺧﺮاب اﺳﺖ.
      • برد الکترونیکی لباسشویی خراب است.
      • سیم‌های راﺑﻂ ﺑﯿﻦ ﮐﻠﯿﺪ ﺗﺎﯾﻤﺮ لباسشویی، ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ ﻗﻄﻊ است.
    • اگر شما شستشو با آب گرم را انتخاب میکنید ولی با آب سرد شستشو انجام میشود ممکن است خطای سنسورهای حرارتی بوده و یا هیتر حرارتی مشکلی دارد.
    • اگر ماشین لباسشویی صدای اضافه و یا بیش از حدی دارد باید حتما از تعمیرکار کمک بخواهید زیرا ممکن است از بلبرینگ ماشین باشد و به دستگاه آسیب زیادی برسد.
    • گاهی اوقات ممکن است که شما ماشین را روشن کرده ولی هیچ صدایی از دستگاه نیاد و کاری انجام ندهد ممکن است به علت نرسیدن برق به دستگاه باشد.
    • تخلیه نکردن آب بعد از شستشوی لباسها و جمع شدن آب در لباسشویی ممکن است از خازن راه انداز دستگاه باشد.
    • نچرخیدن دیگ شستشو بعد از آبگیری که ممکن است از تسمه محرک لباسشویی، خرابی قفل درو یا ایراد از اجزای موتوریا خود موتور ماشین باشد.
    • گاهی اوقات ممکن است جایی از لباسشویی نشتی داشته باشه گاهی از بین رابط های لاستیکی و گاهی از ترکیدگی قاب جا پودری یا واتر پمپ و… باشد که باید تعویض شود.
    • تمیز نشستن لباسها و یا دادن بوی نم بعد از شستشو

این موارد برخی از مشکلات ماشین لباسشویی است و فقط با وجود یک تکنسین ماهر میتوانیم با عیب یابی درست و رفع مشکل از خسارت های شدیدتر جلوگیری کنیم.

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در تهران

اگر به دنبال بهترین مرکز تعمیر لباسشویی آبسال در تهران می گردید و تا کنون به نتیجه موفقیت آمیزی دست نیافته اید، می توانید با ما، هر نوع خدمات تعمیراتی را دریافت نمایید. آن هم در سریع ترین زمان. ما در مجموعه خدمات سرویس با استخدام نیروهای متخصص و زبده، هر نوع تعمیرات ماشین لباسشویی را به طور تخصصی خدمت شما عزیزان ارائه داده و در این راه، از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنیم. لذا اگر خواهان دریافت سریع ترین خدمات تعمیر در محدوده تهران هستید، می توانید روی مجموعه ما حساب کنید. تمامی خدمات نامبرده در بخش قبل، قابل عرضه از سوی مجموعه ما بوده و لذا از خدمات ارزنده ای بهره مند خواهید شد.

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در شمال تهران

نیاوران، جمشیدیه، شمیرانات، الهیه، اقدسیه، تجریش، دولت، جردن، فرمانیه، کامرانیه، میرداماد، آجودانیه، زعفرانیه، پاسداران، زرگنده، بلوار کاوه، دیباجی، سعدآباد، فرشته، شریعتی، جماران، ظفر، اندرزگو، شریعتی، پل رومی، شهرک غرب، سعادت آباد، و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در مرکز تهران

ولیعصر، شهید بهشتی، شهید مطهری، فاطمی، یوسف آباد، انقلاب، ونک، شیراز، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در جنوب تهران

نازی آباد، منیریه، خانی آباد، راه آهن، جمهوری، حافظ، جوادیه، نواب، ، قزوین، امامزاده حسن، یافت آباد، شادآباد و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در غرب تهران

جنت آباد، آیت الله کاشانی، تهرانسر، آزادی، مهرآباد، پونک، صادقیه، شهرک اکباتان، دریاچه چیتگر، سردار جنگل، توحید، بلوار فردوس، شهران، کن، شهر زیبا، مرزداران، شهرک راه آهن، ستارخان، ستاری، خلیج فارس و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در شرق تهران

تهرانپارس، پیروزی، شهرک امید، نارمک، شمس آباد، رسالت، دبستان، مجیدیه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، رسالت، هنگام، الغدیر، سرسبز، سبلان، وحیدیه، نظام آباد، باقری، سید خندان، نیرو هوایی، افسریه، تهران نو و …

سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی آبسال

    • لباسشویی شما از سطح دیوار بیش از 5 سانتی متر باید فاصله داشته باشد.
    • هنگام تغییر برنامه ابتدا ماشین لباسشویی آبسال خود را خاموش و سپس اقدام به تغییرات نمایید.
    • هنگامی که ماشین لباسشویی آبسال شما خاموش است، فلکه شیر تغذیه آب را ببندید.
    • محفظه جا پودری را هر چند وقت یکبار تمیز نمایید..
    • برای دو شستشوی متوالی حداقل یک ساعت فاصله قرار دهید.
    • استفاده از لوله کشی با شیر مخلوط و تولید آب ولرم در ماشین لباسشویی، برای کاهش مصرف برق بسیار مفید خواهد بود و برای همیشه این نکته را به خاطر بسپارید.
پشتیبانی تعمیرات ماشین لباسشویی

خدمات سرویس هفت روز هفته و 24 ساعته جهت تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در خدمت شما همشهریان تهرانی عزیز می باشد.

گارانتی تعمیرات ماشین لباسشویی

پس از تعمیر ماشین لباسشویی آبسال شما توسط تعمیرکاران خدمات سرویس، گارانتی تعمیرات تقدیم شما عزیزان خواهد شد تا با خیال راحت تعمیراتتان را به ما بسپارید.

تعمیرکار ماشین لباسشویی

تعمیرکاران خدمات سرویس در تمام نقاط تهران با افتخار و در سریع ترین زمان نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی آبسال شما اقدام خواهند کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی ثبت نشده است

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.