نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آریستون

شماره تلفن نمایندگی ماشین لباسشویی آریستون در تهران

✥تلفن دفتر مرکزی:

۱۰خط ویژه 77508439(021)


✥شمال تهران: 26312642(021)

✥غرب تهران: 44691735(021)


✥شرق تهران: 77508439(021)


✥جنوب تهران: 33940195(021)


✥تعمیرکار آنلاین: 09125012945

✅تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در محل شما با ضمانتنامه کتبی

مجموعه خدمات سرویس با تکنسینهای مجرب، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات لباسشویی آریستون جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد.

ماشین لباسشویی یکی از مهمترین دستگاه های شستشو به شمار می آید که جای آن در آشپزخانه است. یکی از بهترین انواع ماشین لباسشویی که کیفیت و کارایی مطلوبی را به همراه دارد؛ ماشین لباسشویی آریستون است. همانطور که میدانید این ماشین تا زمانی که سالم است، از عهده شستشوی لباس هایتان بر می آید. اما وقتی مشکلی برای آن ایجاد می شود به خاطر قیمت بالایی که در حال حاضر این دستگاه دارد تعویض آن منطقی نیست و بهترین راه حل تعمیر آن می باشد. پس به جای یک راه حل گران، به دنبال یک راه حل ارزان و مقرون به صرفه باشید؛ اینجاست که خدمات سرویس به همراه کارشناسان باتجربه خود و ضمانتنامه کتبی تعمیرات با افتخار در کنار شما خواهد بود.

همواره کیفیت خدمات ارائه شده توسط تکنیسین های ما مورد تایید تمامی مشتریان بوده است.

✥کلیه خدمات تعمیر لباسشویی آریستون ارائه شده توسط خدمات سرویس دارای گارانتی 6 ماهه می باشد✥

چرا خدمات سرویس را برای تعمیر لباسشویی آریستون انتخاب کنید

آیا با خدمات ما آشنا هستید؟ ما خدمات متنوعی را در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی آریستون ارائه داده و سعی داریم با این کار، مشتریان خود را راضی نگه داریم. چرا که رضایت آنها را از هر چیزی مهمتر میدانیم. اعتقادمان بر این است، آنچه که باعث پایداری یک مجموعه و محبوبیت آن می شود، رضایت بالای مخاطبان است. خوشبختانه مجموعه ما به این افتخار بزرگ دست یافته و حالا در خدمت شما سروران محترم می باشد. در ادامه به خدماتی که از سوی مجموعه ما دریافت خواهید کرد، اشاره کرده ایم:

    • تعمیر در محل : اگر نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی آریستون داشته باشید؛ ما این کار را در محل برای شما انجام می دهیم. لذا در هزینه هایتان صرفه جویی شده و تایم شما نیز به هدر نمی رود. علاوه براین شما عزیزان می توانید نظارت بیشتری بر روی عملکرد تعمیرکاران داشته باشید.
    • گارانتی 6 ماهه : خدمات سرویس، تمامی خدمات تعمیرات لباسشویی آریستون را به مدت 6 ماه گارانتی می کند.
    • تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی : رفع عیب ماشین لباسشویی آریستون، آن هم در یک بازه زمانی کم، نیاز به تخصص و تجربه دارد. تعمیرکاران ما با مهارت بالایی که داشته و تعمیرات تخصصی که ارائه می دهند، این کار را به راحتی برای شما انجام می دهند.
    • صرفه جویی در هزینه و زمان : تعمیرکاران ما نه تنها عیب یابی ماشین لباسشویی آریستون را برای شما در مدت زمان کم انجام می دهند؛ بلکه در هنگام بازدید، هزینه را برآورد کرده و می گویند. تا اگر مشکلی با هزینه نداشتید، آنها تعمیرات را شروع کنند. همچنین نوع خرابی و میزان خرابی را هم گزارش کرده و پس از کسب اجازه، تعمیرات را انجام می دهند.

مواردی که باعث طول عمر ماشین لباسشویی میشود

    • هر چند مدت یک بار ماشین را بدون لباس روشن کنید تا دستگاه تمیز شود.
    • از پودر لباسشویی به مقدار مناسب استفاده کنید زیرا کم ریختن پودر باعث تمیز نشدن لباس میشود و مقدار زیاد باعث خراب شدن دستگاه و باقی ماندن پودر و حل نشدن آن میشود.
    • باید دقت داشته باشیم که سیم لباسشویی طوری قرار گیرد که با آب در ارتباط نباشد زیرا باعث اتصالی ماشین میشود.
    • سعی کنید سالی یکبار ماشین لباسشویی را سرویس نمایید و برای اینکار با یک تکنسین تماس بگیرید.
    • برای بو نگرفتن مخزن و لباسها بعد از تمام شدن کار لباسشویی درب آن را باز گذاشته تا داخل ماشین لباسشویی خشک شود.

برخی مشکلات ماشین لباسشویی آریستون که نیاز به بررسی دارد

    • سفیدک زدن لباس بعد از شستشو
    • وجود جرم در ماشین لباسشویی
    • خرابی شیر آب در جاپودری
    • عدم تخلیه آب توسط ماشین لباسشویی
    • نچرخیدن دیگ شستشو بعد از آبگیری
    • صدای زیاد ماشین لباسشویی هنگام خشک کردن
    • روشن نشدن دستگاه
    • لرزش زیاد ماشین لباسشویی لباسشویی
    • بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

اگر با یکی از این مشکلات گفته شده و یا مشکل دیگری مواجه شدید لطفا با خدمات سرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت نسبت به تعمیر لباسشویی شما اقدام گردد.

خدمات سرویس جهت تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون در تمام مناطق 22 گانه تهران در خدمت شما عزیزان می باشد.

مراحل از تماس تا رفع عیب ماشین لباسشویی آریستون

    • در هر منطقه ای از تهران که هستید با شماره تلفن های ذکر شده فوق با خدمات سرویس تماس حاصل فرمایید.
    • اطلاعات در رابطه با مشکل ایجاد شده برای لباسشویی و همچنین آدرس را به اپراتور اعلام نمایید.
    • در کوتاه ترین زمان ممکن، کارشناس ما در محل حاضر شده و به عیب یابی و تعمیر می پردازد.
    • دریافت هزینه و ارائه ضمانتنامه کتبی

تمامی خدمات مجموعه خدمات سرویس دارای 6 ماه گارانتی میباشد.

خدمات سرویس جهت تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون در خدمت شما عزیزان می باشد.

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی آریستون، مانعی برای هزینه

خیلی از افراد نسبت به تعمیر لوازم خانگی از جمله تعمیر ماشین لباسشویی، بی توجه هستند. به این معنی که وقتی مشکلی برای ماشین به وجود می آید، به جای اینکه خوب جستجو کرده و آن را نزد تعمیرگاه معتبر ماشین لباسشویی ببرند؛ به سراغ هر تعمیرکار دم دستی رفته و از او کمک می خواهند. غافل از اینکه هر تعمیرکاری صرف اینکه این عنوان را دارد؛ کاربلد نیست. در نتیجه با نابلدی خود، به جای حل مشکل، مشکلات جدیدی ایجاد خواهد کرد. حالا دیگر به جای یک خرابی، باید با خرابی های متعدد ماشین لباسشویی دست و پنجه نرم کنید.

تاکید می کنیم اگر به دنبال تعمیر لباسشویی آریستون هستید، حتما به تعمیرگاهی مراجعه کنید که دارای تعمیرکاران با تجربه باشد. وگرنه نتیجه، برخلاف میل شما بوده و در این میان، هزینه ای هم که بابت تعمیرات خرج کرده اید، به هدر می رود. ضمن اینکه تعمیرگاه های غیر مجاز و ناشناس، تعرفه دلخواه خود را از شما گرفته و از این طریق، هزینه هایتان را افزایش می دهند.

هزینه تعمیرات در خدمات سرویس منصفانه و بر اساس نرخ اتحادیه می باشد.

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی آریستون

آیا شما تمام لوازم خانگی را تعمیر می کنید یا به صورت تخصصی فقط ماشین لباسشویی تعمیر می کنید؟

خدمات سرویس یک تیم کاملاً متخصص تعمیر ماشین لباسشویی در تمام برند ها می باشد و سایر لوازم خانگی را تعمیر نمی کند، پس اگر علاوه بر تعمیرات مربوط به لباسشویی آریستون در تعمیر ماشین لباسشویی الجی، تعمیرات لباسشویی سامسونگ، تعمیر ماشین لباسشویی بوش و یا سایر برندهای معتبر به تعمیرکار دارید، با ما در تماس باشید.

ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آریستون به کل مناطق تهران

خدمات سرویس به کلیه مناطق تهران سرویس ارائه می دهد، در هر کدام یک از مناطق غرب تهران و شمال تهران و شرق تهران و جنوب تهران که هستید برای تعمیر ماشین لباسشویی آریستون خود می توانید با ما در تماس باشید.

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که، تعمیر ماشین لباسشویی آریستون را به تعمیرگاه های مجاز میسپارید؛ اگر تا به حال جستجوی زیادی برای پیدا کردن این تعمیرگاه انجام داده اید؛ حالا جستجوی شما به ثمر نشسته است. ما (مجموعه خدمات سرویس) با دارا بودن تعمیرکاران مجرب  خدمات تعمیر لباسشویی آریستون را در تمام محدوده تهران ارائه می دهیم.

فرقی ندارد ساکن کدام یک از مناطق تهران هستید، با یک تماس می توانید با پرسنل حاضر در مجموعه ارتباط گرفته و مشکلات خود را با آنها مطرح نمایید. پس از تماس، کارشناسان ما در اسرع وقت در محل شما حاضر خواهند شد.

در مجموعه ما، افرادی که تحت عنوان تعمیرکار مشغول هستند، به محض تماس و درخواست شما عزیزان، فوری در محل حضور یافته و به مشکلاتتان رسیدگی خواهند کرد. پس نگران مسائلی مثل تاخیر نباشید که در خدمات سرویس، تاخیر جایی ندارد. ما ضمن استفاده از نیروهای متخصص و مجرب، نیروهای مسئولیت پذیر و آن تایم را به کار گمارده ایم. نیروهایی که منجر به ایجاد حس رضایت در شما متقاضیان عزیز خواهند شد.

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در شمال تهران

نیاوران، جمشیدیه، شمیرانات، الهیه، اقدسیه، تجریش، دولت، جردن، فرمانیه، کامرانیه، میرداماد، آجودانیه، زعفرانیه، پاسداران، زرگنده، بلوار کاوه، دیباجی، سعدآباد، فرشته، شریعتی، جماران، ظفر، اندرزگو، شریعتی، پل رومی، شهرک غرب، سعادت آباد، و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در مرکز تهران

ولیعصر، شهید بهشتی، شهید مطهری، فاطمی، یوسف آباد، انقلاب، ونک، شیراز، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در جنوب تهران

نازی آباد، منیریه، خانی آباد، راه آهن، جمهوری، حافظ، جوادیه، نواب، ، قزوین، امامزاده حسن، یافت آباد، شادآباد و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در غرب تهران

جنت آباد، آیت الله کاشانی، تهرانسر، آزادی، مهرآباد، پونک، صادقیه، شهرک اکباتان، دریاچه چیتگر، سردار جنگل، توحید، بلوار فردوس، شهران، کن، شهر زیبا، مرزداران، شهرک راه آهن، ستارخان، ستاری، خلیج فارس و …

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در شرق تهران

تهرانپارس، پیروزی، شهرک امید، نارمک، شمس آباد، رسالت، دبستان، مجیدیه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، رسالت، هنگام، الغدیر، سرسبز، سبلان، وحیدیه، نظام آباد، باقری، سید خندان، نیرو هوایی، افسریه، تهران نو و …

پشتیبانی تعمیرات ماشین لباسشویی

خدمات سرویس هفت روز هفته و 24 ساعته جهت تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون در خدمت شما همشهریان تهرانی عزیز می باشد.

گارانتی تعمیرات ماشین لباسشویی

پس از تعمیر ماشین لباسشویی آریستون شما توسط تعمیرکاران خدمات سرویس، گارانتی تعمیرات تقدیم شما عزیزان خواهد شد تا با خیال راحت تعمیراتتان را به ما بسپارید.

تعمیرکار ماشین لباسشویی

تعمیرکاران خدمات سرویس در تمام نقاط تهران با افتخار و در سریع ترین زمان نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی آریستون شما اقدام خواهند کرد.

4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهی ثبت نشده است

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.